مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 20:302023-01-13سياسي

به وقت ایثار| گفت وگو با جوان فهرجی که در سرمای سوزان به دل آب زد


جوان فهرجی که برای رفع ترکیدگی لوله آب و ممانعت از قطعی آب 70 خانوار همشهری اش به دل آب زده می گوید: من در آن لحظه به چیزی فکر نکردم و فقط به سلامتی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج،  این روزها فضای مجازی پر شده از تصویر جوان فهرجی که برای خدمت به همشهریانش تا گردن به دل کانال آب زده است تا جلوی قطعی و هدر رفت آب را بگیرد.

حمیدرضا عبدالله دخت از نیروهای شرکتی پیمانکاری اتفاقات اداره آب فهرج است که روز چهارشنبه باخبر می شود لوله آب در یکی از بلوارهای شهر فهرج ترکیده است که علاوه بر اینکه 70 خانوار این بلوار با قطعی آب روبه رو شده بودند، می توانست موجب هدررفت زیاد آب و آلودگی آب انشعابات شود.

در آن سرمای طاقت فرسا که بیرون رفتن برای لحظاتی هم برای شهروندان دشوار بود، بدون توجه به سردی هوا و بدون داشتن امکانات لازم از سوی اداره آب، خودش به تنهایی دل به کانال آب می زند تا به همشهریانش خدمت کند و مانع قطعی و آلودگی آب شود.

  وی در خصوص این کار مجاهدانه اش به خبرنگار فارس گفت: روز چهارشنبه به من اطلاع دادند دریکی از بلوارهای شهر ترکیدگی لوله صورت گرفته که بلافاصله با کمترین تجهیزات به محل ترکیدگی لوله رفتم.

من در آن لحظه به چیزی فکر نکردم و فقط به سلامتی مردم، قطعی آب 70 خانوار و هدر رفت آب فکر کردم با اینکه بیل مکانیکی خراب بود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت ایثار| گفت وگو با جوان فهرجی که در سرمای سوزان به دل آب زد

به وقت ایثار| گفت وگو با جوان فهرجی که در سرمای سوزان به دل آب زد